Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2009 12:01 - ~Spomecheta~
Автор: cucutyyy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3137 Коментари: 2 Гласове:
0




  1. Аз срещнах те - Защо..? Незная! Обичах те - но пак не зная как! И винаги едно мечтая, това да се повтори пак !!                                                             
  2. Нямам глас да крещя , нямам сили да вървя ... на където и да погледна виждам само тъмнина. ... Няма топлина .. сърцето ми е лед .. Остана ми само любовта към теб
  3. Макар отъпкани пътеки аз да следвам, не ще да стигна там, а може би изгубени мечти преследвам и до кога така не знам
  4. Когато чувството любов е несподелено и утрото, и ноща стават такива, всякаш сърцето от света остава разделено!
  5. Не Е ВаЖнО Да Си ВсИчКо За ВсИчКи,а НеЩо За НяКоГо!За СвЕтА МоЖе Да Си СаМо ЧоВеК,Но За ЕдИн чОвЕк Да Си ЦеЛиЯт сВяТ!!!
  6. Късна нощ, но на мен не ми се спи спомням си за твоите красиви очи сега искам да заспя, но сърцето ме боли остана ми само една надежда и това си само ТИ!
  7. Ако обичаш богатите не ме обичай, защото има по богати от мен. Ако обичаш красивите не ме обичай защото има по красиви от мен. Ако обичаш тези които те обичат, обичай ме защото няма човек, който да те обича повече от мен.
  8. Ти си розово прасенце, с червено носленце, така те наричам, защото те обичам.
  9. а какво си ме поискал и на надежда си ми дал, до последно се надявах, че мен не би предал
  10. Ще ми е трудно да открия друг път
    защото всички пътища към теб клонят
  11. Какт0 не м0жеш да кажеш на слънцет0 "грей по-силн0",Какт0 не м0жеш да Кажеш на дъжда "сПри",ТаКа и аз не м0га да спра да те 0би4ам!
  12. иСкАх тИ ИзпРатЯ цЯлаТа сИ лЮб0ф .. н0 п0щАль0нА кАзА чИ е твЪрдЕ г0лЯмА ..:]
  13. Как Да Ти Кажа Че Те оБичАм, КоГатО Те ГледаМ с ДруГа Да ВърВиш? Как Да Ти КаЖа Че По ТеБ сЕ УвлИчаМ, КогАт0 с РадоСт Не Ме ПозДраВи? Как Да Ти Кажа Че По Теб КопНея, КоГато оБиДи БезБроЙ Ми Дари? Как Да Ти КаЖа чЕ НаСила Се Смея ЗащоТо ОтВъТре Ме БоЛии!
  14. ВаЛи Ли?-Не ТоВа БяХа МоЙтЕ СъЛзИ....ИсКаМ Ли Те?-Не ВеЧе Те ИмАх....ЩаСтЛиВ Ли СъМ?-Да ЗаЩоТо Си ДаЛеЧ......МрАзЯ Ли Те?-Не ВеЧе Си Ми БеЗ РаЗлИчНа.....СиЛеН Ли СъМ?....-Да ЗаЩоТо Се ПрЕбОрИх С СеБеСи....
  15. Вярвах в теб и те обичах,прощавах всеки следващ грях,на наивница приличах,единствено за теб живях.А ти излъга ме жестоко,скри истината ти от мен,нарани ме тъй дълбоко,обърна се света за ден.И пак съм аз така самотна ,и плача в мрака без вина,и роня сълзи,и проклинам несправедливата съдба.А защо ли не проникнах в твойте мисли,не разбрах и в идеята не вникнах,че за тебе аз не бях?Повярвах ти,но стига вече,остави ме ти сам сама,бягай много на далеко-тесен е за нас света!
  16. едно момиче стой в мрака .. едно момиче все тебе чака .. едно момиче остана без мечти .. едно момиче което не успя да се спаси ..!!
  17. Никога не губиш когато обичаш .. губиш само когато подтискаш чувствата си ..!!
  18. Най страшно е да обичаш,но да не те обичаТ.. Да чакаш,но да не дойдат.. Да имаш какво да кажеш, но да няма на кого ..!!
  19. Сега ще плача и дори не ми се крие...
    по мажки цял живот живях,но днес не искам...
    каде са силните маже отказвам да сам силната...
    Поне да взимаха от мен със пълни шепи
    когато малко се краде не се усеща
    къде са силните мъже...нали жена родена съм...!
  20. Любов е, когато не искаш да си лягаш да спиш, защото реалността е по-прекрасна от сънищата.
  21. Ако не ме обичаш забии нож в сърцето ми , за да ме боли само миг , а не цял живот ..!!
  22. Да се опиташ да забравиш някой, който обичаш е същото като да опиташ да запомниш някой, който не си виждал
  23. Пиша ти, защото те обичам -
    виж колко хубаво звучи!
    Но още по-хубаво ще бъде,
    когато със същото отговаряш ти!
  24. аз исках просто любовта да споделя,исках отново да полетя с цялата си обич да те обгърна,усмивката на лицето ти да върна,но тази болка аз ще понеса името ти никога няма да произнеса!?!
  25. Ако някога ме намразиш убий ме, вземи ножа режи, но когато стигнеш до сърцето спри - защото вътре си и ти!
  26. сичко потъна в тъга , а започна като една шега , за мен шегата се превърна в любов , но ти да ме оставиш беше готов ..!!
  27. А исках всичко мое да ти дам,
    всяка сълза, всяка капчица любов,
    цялата си нежност да ти подаря,
    но ти не чуваш моя зов.
    И ето днес очи затварям -
    няма вече в тях сълзи.
    Сърцето ми в лед сковано е
    За всичко туй проклет бъди!
  28. Аз искам да избягам,
    да забравя, зная, че не искаш да си с мен,
    но всеки път в очите ти се давя,
    търся те навсякъде и всеки ден.
  29. КоГаТо нЯкОй НаДаЛеЧ оТиВа Ти НяМаШ СиЛи дА Го СпРеШ . ТоГаВа ВиЖдАш ЛюБоВтА УмИра И ИсКа Ти Се С НеЯ Да УмРеШ
  30. о вече от думите изречени някога отричам се и сега заклевам се че никога повече няма да чуеш от мен думите ,,0бичам те"

Не страдай, че нещо си е отишло..усмихни се, че изобщо го е имало.. :]



Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - На първия въпрос и аз не мога да ти ...
31.03.2009 12:08
На първия въпрос и аз не мога да ти отговоря. Но останалата част от текста я дай на твоя психолог да я прочете и да видим какво мисли той по въпроса.
цитирай
2. анонимен - Mn sa qkiii ...
23.07.2011 23:48
Mn sa qkiii ...
цитирай
Търсене

Архив